Znak Końca Czasów-Chwała powróci na Ziemię


Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.8 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymane w Niedzielę 14 Listopada 2010, godz. 23

Moja droga córko, nie obwiniaj się za wątpliwości, które cię dzisiaj nachodziły. To jest naturalne. Twoje rozumienie rzeczy duchowych nie jest tak duże, jak powinno być, ale nie przejmuj się.

Poprowadzę cię i zrozumiesz w swoim czasie cel twojej misji. Musisz pozostać silna i posłuszna mi w swojej pracy. To jest trudne zadanie i będzie cię wyczerpywać emocjonalnie. Posyłam ci kierownika duchowego, aby pomógł ci poradzić sobie z tym zadaniem, które jest tak wielkie. Bez tego dzieła więcej dusz będzie zatraconych. Moja córko, zostałaś powołana do wykonania tego dzieła.

Prowadzę twego kierownika duchowego. Będzie umiał odróżnić prawdę, kiedy będziesz z nim mówić. W ciagu ostatnich dwóch dni odbierałaś  grzechy ludzkości w sposób inny niż dotychczas, czy zauważyłaś różnicę? Czy nie czułaś  się dziwnie, kiedy patrzyłaś na Moje dzieci? Widziałaś je w innym świetle, prawda? To jest moc Ducha Świetego, którą cie pobłogosławiłem.

Miłość, jaką czułaś w sercu do Moich dzieci i ksiądz, którego ujrzałaś w czasie dzisiejszej Mszy są darami Ducha Swiętego dla ciebie. Będziesz widzieć, słyszeć i czuć grzechy ludzkie w takim stopniu, że poczujesz ból, jaki Ja czuję. Będziesz także widzieć miłość, jaką Ja mam dla Moich dzieci, poprzez swoje oczy, które odzwierciedlają Moje Serce.

Nie lękaj się tych darów, Moje dziecko. Nie myśl, że nie podołasz temu zadaniu. Siła, jaką ci daję poprzez Moje łaski umocni cię i nigdy już nie będziesz spoglądać  wstecz, ani nie będziesz chciała.

Czujesz się teraz słaba. To jest reakcja na moją Boską moc, przepływającą przez twoje ciało. Ten żar, to miłość, jaką mam ku tobie. Nie płacz Moje dziecko. Jak dotąd jesteś nadzwyczaj mocna, chociaż minęło tylko kilka dni, odkąd pierwszy raz przemówiłem do ciebie. Nie, Moje dziecko, to nie jest twoja wyobraźnia.

Ci, którzy oddają swe dusze szatanowi 

Teraz napisz to. Świat ugina się pod ciężarem ciemności i zła, szerzonego przez diabła, który wciąż zwodzi Moje kochane dzieci. Zostali owładnięci przez niego do tego stopnia, że zachowują się jak zwierzęta w ludzkiej postaci. Jak wiele jest biednych dusz, karmionych nieczystością, chciwością i pychą. W swojej dumie wierzą, że mają prawdziwą władzę, władzę obiecaną przez szatana. Wiele z tych dzieci samych się oddało złemu i jeszcze się szczycą tym faktem.

Wiele z Moich dzieci jest kuszonych różnymi bogactwami, jakie on im obiecuje. Nie, oni nie są zawstydzeni tym faktem, że należą do niego. Obietnice, jakie im składa pochodzą  z jego czystej nienawiści. Szatan nienawidzi ludzi.

 Okłamuje Moje dzieci i wmawia, że może im dać wszystko, ale to jest kłamstwo. Ci, którzy idą za nim i jego pustymi obietnicami nie będą mogli być ocaleni.

Módlcię się za Moje dzieci. Moja córko, wiem, że jesteś zmęczona, ale wysłuchaj tego. Ci, którzy są letni w swojej wierze i którzy nie podążają otwarcie za szatanem też muszą się mieć na baczności. Oni, włączając moich wyznawców i niektórych Mnie poświęconych sług, Biskupów i Kardynałów, drwią z wiary Moich dzieci. Zatraciła się ich duchowość, podążają za bogactwami tego świata, które zagłuszają Boskie dary, jakie w nich złożyłem.

Kościół zszedł ze swojej drogi i stacza się w ciemność. To, moje dziecko, zostało przepowiedziane i jest to znak Czasów Ostatecznych. To są czasy, kiedy nastanie ostatni papież, a świat zatraci się pod błędnym przewodnictwem Fałszywego Proroka.

To jak będzie przebiegać Moje powtórne przyjście zostanie ci objawione, tak aby dusze mogły się przygotować na czas Wielkiego Ostrzeżenia. Nie martw się. Życie się nie skończy. Chwała powróci na ziemię. Moje dzieci zostaną uwolnione spod władzy Złego, który zostanie usunięty. Ważne jest to, że nie zabierze ze sobą do piekła Moich dzieci.

Moje słowa muszą być mocne, aby Moje dzieci je usłyszały. To z wielkiej miłości daję wam to Ostrzeżenie. Przyjdę jako Sędzia, nie jako Zbawca. Dzięki modlitwom Mojej Kochanej Matki i Moich czcicieli na całym swiecie Dzień Sądu był odkładany w czasie. Tym razem tak nie będzie.

Nikt nie pozna daty Mojego Powtórnego Przyjścia

Ani ty, ani inne Moje dzieci nie poznają daty. To nie może być objawione. Dlatego tak ważne jest, aby Moje dzieci były przygotowane. Ci którzy nie będą przygotowani, nie będą mogli powiedzieć, że nie znali prawdy. Kiedy nastąpi Ostrzeżenie, wszyscy poznają prawdę. Jeżeli się wyspowiadają i przyznają do swoich grzechów otrzymają Moje błogosławieństwo. Jeżeli nie, zostaną potępieni. W tym czasie zakończy się czas Mojego Miłosierdzia.

Idź teraz, Moje dziecko. Przygotuj te słowa, aby świat je usłyszał. Powiedz Moim dzieciom, wierzącym, żeby się nie lękali. Powiedz im, aby się modlili za niewierzących. Powiedz niewierzącym, aby wrócili do Mnie. Zrób co możliwe, aby otworzyć ich serca,

Twój Zbawiciel Jezus Chrystus, który przyjdzie sądzić żywych i umarłych.

Tłumaczył: Krzysiek


Napisane w Orędzia Ostrzeżenie. Tagi: , , , . Możliwość komentowania Znak Końca Czasów-Chwała powróci na Ziemię została wyłączona